נדלן והשקעות ברומניה

אנחנו נוכל לייעץ לכם גם על נדל"ן ברומניה.

לפרטים על נדל"ן ברומניה לחצו כאן

*קניית דירות להשקעה בבוקרשט
*השכרת דירות בבוקרשט וברומניה לטווח ארוך, קצר לסטודנטים אנשי עסקים.
*קבוצות רכישה ברומניה.

*ייעוץ לעסקים בבוקרשט,מידע ,טיפים וחוקי נדל"ן ועסק ברומניה.

בואו נתמקד לרגע על הכוכבית הראשונה…בכל מה שקשור לנדל"ן ורכישה ברומניה אנחנו לא ממליצים לקנות אדמות או מגרשים בשום מקום ברומניה לפני שאתם בודקים את השוק ברומניה ורואים מה שהוא שווה.
לכן בעינינו כל אחד שמחשיב את עצמו למשקיע ורוצה לקנות כבר אדמה או מגרש בזול ולהקים בניין לא יכול לעשות זאת לפני שהוא מתחיל בקטן.
המשרד שלנו עובד בשיתוף פעולה עם משרד תיווך מוביל בבוקרשט כמובן בליווי של עורך דין דוברי עברית. המטרה שלנו למצוא דירות ברומניה כהשקעה נבונה.
אנחנו מעדיפים דירות על פני מגרשים בבוקרשט, כמה שפחות סיכונים.
הפוטנציאל הוא גבוה והאינטרס הוא משותף. לכן אנו עובדים יום אחרי יום ברדיפה אחרי "מציאות" בשוק הרומני.
צרו איתנו קשר ונדבר על זה.
*אנו יודעים שיש בעיה מסוימת של אמינות סביב העניין של רכישת דירות בחו"ל. אנו יכולים להגיד שהכל עובד בצורה מסודרת. תחת ליווי של עורכי דין ונוטריון.
*השכרת דירות בבוקרשט: המשרד שלנו בשיתוף משרד התיווך נמצא לכם הסטודנטים או בעלי העסקים שגרים ברומניה דירות במחיר של המקומיים ובמהירות.
לפרטים נוספים על השקעות בנדל"ן בבוקרשט וברומניה ובכלל והשכרת מכירת דירות ברומניה צרו עמנו קשר דרך הווטסאפ 0507886707 ונשמח לעמוד לשירותכם. רומניון המרכז הישראלי ברומניה

צור קשר

לפרטים הזמנות ובירורים השאירו את הפרטים המלאים שלכם עם הפניה ונחזור אליכם בהקדם האפשרי, שמחים לעמוד לשירותכם, רומניון - המרכז הישראלי ברומניה

שלח